A perfect day off….



   Когато ежедневието те погълне в монотонния си ритъм , забравяш да се радваш на малките и истински красивите неща.
   Вчера си подарих един ден на село, където по стечение на обстоятелствата не бях ходила от около 7-8 години... 
   Върнах се при спомените, при аромата на мащерка, при черешите и призраците от детсвото, при истинската храна и ръчния хляб, при тревата, цветята и при всичко прекрасно, което бях позабравила, и определено ми липсва и ще се връщам пак.
 Точно за един ден успях набързо да направя всички онези неща, които запълваха летата ми, когато бях дете : пекох се на терасата с книга в ръка, разхождах се по поляните, брах череши, джанки, вишни, рози и всичко е толкова истинско и ароматно, дори косих трева :)
Наистина беше един уникален ден, далеч от всичката шумотевица и всички еднакви неща, които се случват в града. Направете си този ден и се зареде с цялата тази енергия, която природата ни дарява !

Коментари